Pogosta vprašanja

SPLOŠNO

a) Zakaj na maturantski izlet?
Maturantski izlet predstavlja edinstveno doživetje celotnega razreda ob zaključku srednješolskih dni. Izlet, kjer se stkejo nova prijateljstva, doživijo nepozabni trenutki ter spišejo zgodbe, ki nas spremljajo celo življenje. Ne zamudi svoje priložnosti! 

b) Katere so najbolj popularne destinacije slovenskih maturantov?
Najpopularnejši destinaciji slovenskih maturantov sta Španija in Grčija. Vsako leto pa se dijaki odločajo tudi za izlete na Hrvaško, v Črno Goro in Italijo. Videe z najbolj popularnih destinacij si lahko ogledate na vimeo.com/mondialtv ali https://www.youtube.com/channel/UCMMEW6NkzvxRIKVeBcovL4g .

PREDSTAVITEV IN PRIJAVA NA MATURANTSKI IZLET

a) Kam lahko potujemo na maturantski izlet?
Celotno ponudbo maturantskih doživetij si lahko ogledaš na uvodni strani Mondialove spletne strani. Sicer se pa največ slovenskih maturantov odloča za Lloret De Mar v Španiji in otok Krf v Grčiji. Lahko potujete tudi na destinacijo, ki jo ni med navedenimi, program pa prilagodimo samo vašim zahtevam.

b) Koga lahko kontaktiram za predstavitev maturantskega izleta?
Za predstavitev maturantskega izleta v vašem razredu se obrnite na Mondialovega promotorja na vaši šoli. Lahko pa izpolnite tudi obrazec na https://www.mondialtravel.si/naroci-predstavitev/?lang=en in vas kontaktiramo mi. Po vsaki predstavitvi organiziramo tudi roditeljski sestanek za vaše starše, kjer jim predstavimo izlet za katerega se zanimate.

c) Kakšne so cene maturantskih izletov?
Cena maturantskega izleta je odvisna od destinacije in termina potovanja. Pri Mondialu vedno strmimo k temu, da za dano ceno zagotovimo kvalitetno storitev.

d) Kako se prijavim na maturantski izlet?
Na maturantski izlet se prijavite preko elektronske prijavnice. Na elektronski prijavnici navedete vse svoje kontaktne podatke. Svetujemo vam, da se na izlet prijavite približno leto pred odhodom na izlet – posledično imate za plačilo na več obrokov za plačilo. Ob prijavi se plača akontacija oz. prvi obrok v višini 59€. Preostanek zneska in vsa ostala doplačila (z izjemo ZRO), ki so navedena na prijavnici, se plačujejo preko obrokov - obrokov je toliko, kolikor je mesecev do odhoda na maturantski izlet. Do vseh plačil starši dostopate preko elektronske prijavnice dijaka. 

e) Ali na maturantski izlet potujejo tudi profesorji?
V primeru, da organizacija maturantskega izleta poteka v sodelovanju z šolo so profesorji prisotni. V kolikor pa se prijavljate na razpisne maturantske izlete, pa je spremstvo profesorja odločitev razreda. Na vsakih 15 dijakov lahko potuje en profesor spremljevalec brezplačno.

f) Sprememba podatkov
V kolikor pride po prijavi na maturantski izlet do spremembe podatkov posameznika (nov naslov, menjava osebnega dokumenta,…), spremembo samo posredujte na info@mondialtravel.si, mi pa bomo poskrbeli, da se ta stvar spremeni tudi v našem sistemu.

POPUSTI, PLAČILA, ZAVAROVANJA, ODJAVA

a) Način plačila maturantskega izleta
Način plačila maturantskega izleta označite na elektronski prijavnici ob prijavi na izlet. Znotraj elektronske prijavnice dostopate do obrokov za plačilo. Ustvari se toliko obrokov, kolikor je mesecev do enega meseca pred odhodom na izlet. V vsakem primeru se pa ob prijavi plača akontacija oz. prvi obrok osnovnega aranžmaja v višini 59€. Akontacija v višini 59€ je lahko sestavljena na dva načina in sicer:

  1. 59€ akontacije - preostanek zneska se odplačuje po spletnih obrokih
  2. 45€ akontacije in 14€ zavarovanja rizika odpovedi potovanja (če se dijak in starši za to odločite) - preostanek zneska se odplačuje po spletnih obrokih

Celoten znesek mora biti poravnan do enega meseca pred odhodom na izlet.

b) Kje lahko dostopam do elektronske prijavnice?
Do elektronske prijavnice lahko dostopate preko spletne povezave - povezave do osebne elektronske prijavnice, ki ste jo prejeli iz naše strani na vaš elektronski naslov. Dostop je omogočen tako maturantom, kot tudi staršem. Staršem je poleg vpogleda v elektronsko prijavnico, omogočeno tudi plačevanje in spremljanje obrokov maturantskega izleta. 

c) Na kakšen način lahko poravnam obroke maturantskega izleta?
Preostali obroki za plačilo so vidni le staršem. Poravnate jih lahko na enak način kot akontacijo - torej z bančnim nakazilom ali plačilom s kreditno kartico. 

d) Kje lahko preverim preostanek plačila za maturantski izlet?
Do preostalih obrokov plačila za maturantski izlet lahko starši dostopate preko elektronske prijavnice, katere povezavo ste iz naše strani prejeli na vaš elektronski naslov. V kolikor plačilo ni izvedeno po referenci, se obroki ne zaprejo avtomatsko. Kljub temu pa se skupni znesek in preostanek plačila zabeležita pravilno. 

e) Kdaj je uspešno plačilo obroka vidno v spletni prijavnici?
V primeru plačila s kreditno kartico je plačilo vidno takoj, v primeru nakazila na TRR pa naslednji delovni dan.

f) Zavarovanje rizika odpovedi
Potnik lahko ob prijavi sklene zavarovanje rizika odpovedi potovanja za primer, če se zaradi določenih nepredvidenih okoliščin potovanja ne bi mogel udeležiti. V tem primeru mu zavarovalnica vrne del vplačanega zneska. Takšni primeri so:

  1. nezgoda, smrt ali nepričakovanega takšnega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovalca, ki mu onemogoča potovanje
  2. nezgoda, smrt ali nepričakovanega takšnega poslabšanja zdravstvenega stanja zavarovalčevih otrok, staršev, brata ali sestre, zakonca ali izven zakonskega partnerja, starih staršev, ki zavarovalcu onemogočajo potovanje, ob pogoju, da je zavarovalec dolžen navedene osebe v primeru nezgode ali takega poslabšanega zdravstvenega stanja negovati, kar mora biti razvidno iz zdravniškega potrdila
  3. poziva sodnih ali upravnih organov, kjer je obvezna osebna prisotnost zavarovanca,
  4. naravne nesreče ali višje sile, ki zavarovancu onemogočajo potovanje,
  5. nezgode, smrti ali nepričakovanega takšnega poslabšanja zdravstvenega stanja sopotnik/ov (ko potuje do 6 oseb), ki niso v sorodstvenem razmerju (npr. fant in punca, ki nista v skupnem gospodinjstvu ali prijatelja/i, itd.,) oziroma so v širšem sorodstvenem razmerju z zavarovancem pod pogojem, da je/so skupaj z zavarovalcem naveden/i na prijavnici in v sami pogodbi o potovanju,
  6. popravnega izpita za srednjo šolo katerega rok za opravljanje nastopi v času izvajanja maturantskega izleta ali v roku 21 koledarskih dni po končanem maturantskem izletu. Kritje velja samo za maturantske izleta, ki se izvajajo v juliju, avgustu ali septembru vsako leto.

Za zavarovanje veljajo pogoji K-TUR-CMT/17, s katerimi se potnik ob sklenitvi zavarovanja izrecno strinja. Pogoji so objavljeni na spletni strani www.collegium.si/zavarovanje. Pogoj za vračilo vplačanega zneska je pisna odpoved potovanja skupaj z zahtevano dokumentacijo, ki mora biti podana najkasneje v roku 7 dni od dneva nastanka razloga za odpoved potovanja.

g) Osnovno nezgodno zavarovanje in Zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini Generali tujina
Osnovni aranžmaji naših razpisnih maturantskih izletov vključujejo osnovno nezgodno zavarovanje, ne vključujejo pa zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. Zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini Generali tujina krije nujne stroške, ki v tujini nastanejo kot posledica novonastale bolezni ali poškodbe. Zavarovanje si lahko uredite sami, ali pa se zanj odločite ob prijavi in vam ga uredimo mi.

h) Doplačila na destinaciji
Na vsaki destinaciji v sodelovanju z lokalnimi partnerji našim maturantom ponudimo Mondial Mania paket izletov v katerega so vključeni dnevni in večerni izleti, zabave v diskotekah, popusti v lokalnih restavracijah in trgovinah,… Cene posameznih Mondial Mania paketov so odvisne od destinacije in termina maturantskega izleta, gibljejo se od 110€ do 135€. Točne cene Mondial Mania izletov bodo napisane v obvestilu o odhodu, ki ga vsi maturantje in njihovi starši prejmejo na svoj elektronski naslov teden dni pred odhodom na izlet.

i) Odjava od maturantskega izleta in stroški odjave
V kolikor se posameznik odloči za odjavo od maturantskega izleta, naj to nemudoma javi na info@mondialtravel.si. V povratnem sporočilu boste prejeli odstopno izjavo, ki jo izpolnjeno pošljete nazaj. V tem primeru ima CMT d.o.o pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja, katerih višina je odvisna od datuma, ko je potnik predložil pisno odpoved. Potnik je dolžan v pisni odpovedi navesti vse potrebne podatke za vračilo razlike. V primeru, da potnik podatke ne sporoči v roku 21 dni od poslane odjave se potnik odpoveduje pravici do vračila razlike. Ne glede na % lestvico stroški odjave ne morejo biti nižji od administrativnih stroškov. Za maturantske izlete veljajo naslednji odpovedni roki:
– do 90 dni pred odhodom administrativni stroški 59 EUR,
– 90 – 60 dni pred odhodom 60% cene aranžmaja,
– 60 – 30 dni pred odhodom 80% cene aranžmaja,
– 29 – 1 dan pred odhodom 90% cene aranžmaja,
– na dan odhoda in po odhodu 100% cene aranžmaja.
V primeru, da se prijavljeni ne more udeležiti potovanja, ima do 10 dni pred odhodom pravico najti osebo, ki bo namesto njega vstopila v pogodbo o potovanju, pod pogojem da se organizator s tem strinja. Zamenjava imena je možna samo osebno na prodajnem mestu CMT ob predložitvi pisne izjave in osebnih dokumentov obeh oseb oz. ob izpolnitvi obrazca, ki ga lahko najdete na naši spletni strani. V tem primeru bo CMT D.O.O. bremenil potnika le za stroške spremembe. V primeru, da potnik na lastno željo med potovanjem pisno (izjava o prekinitvi) odstopi od nadaljnjega potovanja, ob povratku ni upravičen do povračila stroškov.

ODHOD IN IZLET

a) Obvestilo o odhodu
Teden dni pred odhodom na maturantski izlet boste vsi prijavljeni maturanti na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo o odhodu. V njem bosta napisana točna ura in kraj odhoda, zraven pa bodo dopisana tudi vsa navodila in priporočila naše ekipe.

b) Kakšen je program maturantskega izleta?
Ker se zavedamo, da je maturantski izlet edinstveno doživetje, na izletu vedno poskrbimo tako za strokovni, kot tudi zabavni del. Na vsaki destinaciji se seznanimo z lokalnimi geografskimi in zgodovinskimi znamenitostmi, v večernih urah pa organiziramo tematske zabave v lokalnih diskotekah. Na večje termine s seboj pripeljemo poznane glasbene izvajalce, dnevne aktivnosti pa zapolnimo z animacijskimi nagradami igrami naših sponzorjev.

c) Kako poteka potovanje z ladjo?
Večina maturantov v Grčijo potuje z ladijskim prevozom. Sodelujemo z grškimi ladijskimi družbami Superfast, Anek Lines in Grimaldi Lines. Vsi prijavljeni potniki imajo v ceni osnovnega aranžmaja všteto ceno prevoza za palubnega potnika. Tisti, ki pa bi želeli doplačati za ležišče v ladijski kabini AB4, pa to lahko storijo s povpraševanjem na naš elelktronski naslov info@mondialtravel.si. Plovba iz Italije (Ancona) do Grčije (Igoumenitsa) traja približno 16 ur.

d) Kako je na izletu poskrbljeno za varnost?
Na maturantske izlete v okviru naše potovalne agencije (pri izletih nad 150 ljudi) poleg izkušenih in licenciranih vodnikov potuje tudi veliko spremljevalnega osebja – animatorji, moderatorji, redarji, ekipa prve pomoči, koordinatorji. Po normativih MIZS na vsakih 15 maturantov potuje en član našega osebja.

PO IZLETU

a) Kje si lahko pogledam slike našega maturantskega izleta?
V kolikor je z vami na maturantski izlet potoval tudi naš fotograf, si lahko slike ogledate na naši Facebook strani. V primeru, da ste se z izleta vrnili pred kratkim, bodite potrpežljivi, saj naši fotografi potrebujejo nekaj časa za obdelavo in objavo vseh fotografij.

b) Kam lahko potujem po maturantskem izletu
Naša potovalna agencija poleg maturantskih izletov organizira tudi enodnevne izlete, novoletna potovanja, študentska potovanja, festivale kot so: Spring Break, Ultra Europe, Hideout, Sonus.. Več o naših drugih izletih si lahko preberete na spletni strani collegium.si.

COVID-19

a) Kakšni so trenutni pogoji za vstop v Grčijo ali Španijo?

Pogoji za vstop v Grčijo (otok Krf, otok Zakynthos) na dan 8.9.2021: Hitri antigenski test (star največ 48ur) ali PCR test (star največ 72 ur); ali potrdilo o cepljenju z drugo dozo cepiva priznanega v EU, od katere je minilo najmanj 14 dni; ali potrdilo o prebolevnosti virusa, ki ni starejše od osmih mesecev. Potrdilo mora biti v fizični obliki in v angleškem jeziku (SMS potrdilo ni dovolj). Za povratek v Slovenijo je potrebno potrdilo PCT (zadostuje tudi hitri antigenski test star največ 48ur). Možnost testiranja bo maturantom omogočena na destinaciji pred odhodom nazaj v Slovenijo. 

Pogoji za vstop v Španijo (Lloret De Mar) na dan 8.9.2021: Hitri antigenski test (star največ 48ur) ali PCR test (star največ 72 ur); ali potrdilo o cepljenju z drugo dozo cepiva priznanega v EU, od katere je minilo najmanj 14 dni; ali potrdilo o prebolevnosti virusa, ki ni starejše od osmih mesecev. Potrdilo mora biti v fizični obliki in v angleškem jeziku (SMS potrdilo ni dovolj). Za povratek v Slovenijo je potrebno potrdilo PCT (zadostuje tudi hitri antigenski test star največ 48ur). Možnost testiranja bo maturantom omogočena na destinaciji pred odhodom nazaj v Slovenijo. 

 

b) Ali zavarovanje rizika odpovedi potovanja krije stroške nastale zaradi okužbe s COVID-19?

Pri prijavi imate možnost izbrati dve vrsti zavarovanja rizika odpovedi potovanja. V kolikor se odločite za ZRO s COVID dodatkom, omenjeno zavarovanje krije tudi stroške nastale zaradi okužbe s COVID-19.

 

c) Kakšen je protokol če potnik na destinaciji zboli za covid-19? Kako je z napotitvijo v karanteno in kdo nosi nastale stroške?

Postopek v primeru okužbe s COVID-19 je popolnoma enak postopku, ko potnik na destinaciji zboli zaradi katerekoli nalezljive bolezni. V primeru z okužbo se potnik se preseli v ločeno karantensko nastanitev. Organizator potovanja potniku nudi pomoč in asistenco, potnik pa krije nastale stroške (karantena), razen če ima posameznik sklenjeno zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini – GENERALI TUJINA, ki krije tovrstne stroške do višine osnovne zavarovalne vsote na polici (25.000€).

 

d) Kako se okužen potnik vrne v Slovenijo in kdo nosi stroške prevoza?

Oseba, ki je okužena, načeloma ne more potovati z javnimi sredstvi prevoza. Potrebno se je zavedati, da države oseb, ki so okužene, načeloma ne pustijo potovati do konca karantenskega obdobja. Vse stroške nosi potnik, razen če ima posameznik sklenjeno zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini – GENERALI TUJINA, ki krije tovrstne stroške do višine osnovne zavarovalne vsote na polici (25.000€).

 

e) Kdo nosi stroške za pridobitev dokumentov in dokazil, ki so potrebna za prečkanje državnih meja?

Vse stroške dokumentov, dokazil in izpolnjevanja pogojev (vključno s testiranjem) za prečkanje državnih meja ter udeležbo na organiziranem potovanju nosi potnik.